A szénhidrátok ciklikus bevitele Optimalizálja az izom- és zsírvesztést a Carb Cycling segítségével

Optimalizálja a zsírvesztést

A kreatin optimalizálása!

Kezdőlap A kreatin optimalizálása! A kreatin-monohidrát messze a legnépszerűbb testépítő kiegészítő a piacon. A kreatin emelheti a sovány izomtömeget, felgyorsíthatja a zsírvesztést és növelheti a fehérjeszintézis sebességét, miközben minimalizálja a fehérje lebontását.

optimalizálja a zsírvesztést

A kreatinnal történő kiegészítés javítja magas intenzitású edzőképességét, növeli az energiaszintet, az állóképességet, az állóképességet, az izomerőt és a nyomatékot, valamint felgyorsítja a test helyreállítási sebességét. Nem megfelelő pozitív ok a kreatinnal történő kiegészítésre?

BÖJT ÉS IDŐBEN KORLÁTOZOTT ÉTKEZÉS – GYAKRAN FELTETT KÉRDÉSEK

Nos, mit szól ehhez: A kreatin emelheti a sovány izomtömeget, felgyorsíthatja a optimalizálja a zsírvesztést és növelheti a fehérjeszintézis sebességét, miközben minimalizálja a fehérje lebontását. Ez egy meglehetősen tekintélyes lista azokról az előnyökről, amelyeket a kreatin testépítőknek kínálhat nekünk! A kreatin képes az izomsejtek vízzel történő túlhidratálásával előállítani ezeket a fantasztikus hatásokat. Gyakran előfordul, hogy a kreatin használatával 3 héten belül kg testtömeg emelkedik.

Legfrissebb cikkek

Ezen a megjegyzésen elkezdem elmagyarázni, hogyan működik a kreatin, és hogyan lehet optimalizálni annak hatékonyságát a legnagyobb eredmények elérése érdekében! Hogyan működik?

Testünk természetesen termel kreatint a májban, a hasnyálmirigyben és a vesében, de csak körülbelül g kreatint választ ki naponta. Miután előállt, a véráramon keresztül az izomszövetbe szállítja, ahol kreatin-foszfáttá alakul. A kreatin-foszfátot az izom fő energiaforrásának, az adenozin-trifoszfát ATP újjáépítéséhez használják.

optimalizálja a zsírvesztést

Így működik. Az edzés első 10 másodpercében egy foszfátmolekula elszakad az ATP-vegyülettől, és felhasználja a kontrakciót, így egy új vegyület marad, az úgynevezett adenozin-difoszfát ADP. Ez az ATP molekula ismét készen áll az üzemanyag felhasználására. Kreatin betöltése és kerékpározás Lehet, hogy hallottál egy "kreatin betöltése" nevű technikáról.

  • A szénhidrátok ciklikus bevitele Optimalizálja az izom- és zsírvesztést a Carb Cycling segítségével
  • Elhúzódó időszak és fogyás
  • Fogyjak bbl előtt

Napi 30 gramm bevitele szükséges, hogy izmait kreatinnal telítsük. A betöltési szakasz legfeljebb hét napig tarthat, és úgy gondolom, hogy a legtöbb ember számára egy négy napos betöltési szakasz elegendő.

optimalizálja a zsírvesztést

Azt javaslom, hogy csak a betöltési technikát használja első alkalommal, vagy ha 28 napnál hosszabb ideig nem használja a kreatint. Miután a betöltési szakasz befejeződött, az gramm közötti napi bevitel telítetté teszi az izmokat.

Az egyik legjobb diétás módszer, amit még soha nem próbáltál: Intermittent Fasting

Ténylegesen optimalizálja a zsírvesztést grammot használok a betöltéshez, és 30 grammot napi karbantartáshoz. Most nem azt mondom, hogy szükség lenne ilyen nagy mennyiségre, de ehhez elegendő mennyiségem van. Azt is tudom, hogy ez a túlzott kreatinfogyasztás növeli a vizelet kreatin kiválasztását, de biztosítja az optimális szint fenntartását az izomszövetemben. A kreatin a legjobb eredményt mutatja, ha glükózzal nem savas gyümölcsital kombinálva, fél órával az edzés előtt és közvetlenül edzés után fogyasztja.

‎You’re Temporarily Blocked‎

Azt is nagyon javaslom, hogy drámai módon növelje a naponta elfogyasztott víz mennyiségét, hogy ellensúlyozza az izmok új vízigényét. Ami a kreatin kerékpározását illeti, ciklusozzon 6 hétig, egy hét szabadon, majd ismételje meg az egész folyamatot.

  1. M3 zálog fogyás
  2. Nem fogyhat 60 után
  3. Időszakos böjtölés: komplett útmutató kezdőknek Az egyik legjobb diétás módszer, amit még soha nem próbáltál: Intermittent Fasting Intermittent fasting vagyis időszakos böjt 1.

Ossza be napi adagját egyenlően 5 grammos adagokra, és egyenletesen osztott időközönként fogyassza ezeket az adagokat a nap folyamán. Mivel a legtöbb ember nem használja a kreatint a leghatékonyabb adagolási tartományban, itt van egy adagolási ütemezés, amely tartalmazza a javaslatomat a kreatin hatékony használatára.

Következtetés 1- Ne távolítsa el teljesen a szénhidrátokat az étrendből A szénhidrátok az energia makrotápanyagok leghasznosabb csoportja az étrendben. Könnyen energiává alakítva ezek jelentik az ATP-termelés fő forrását.

Kreatin adagolása Következtetés Utolsó megjegyzésként azt javaslom, hogy fektessen be egy porított kreatintermékbe, mivel sokkal gyorsabban szívódik fel a vérben, mint más formákban. A kreatin folyékony formáit a bika megütötte, és a kapszula forma hosszabb ideig tart felszívódni. Végül szánjon időt arra, hogy kísérletezzen az adagolási mennyiségekkel, hogy kiderítse, melyik tartomány a leghatékonyabb az Ön számára.