Egészséges fogyási célok hetente, 2. Ne stresszeljen!

Ésszerű súlycsökkenési cél hetente

Share on Facebook Share on Twitter A súlycsökkentési célok meghatározása valószínűleg egy súlycsökkentő program egyik legnehezebb lépése. Mennyit kell vesztened és hogyan számolod ki ezt a számot? A legtöbb ember megközelítése szerint számot kell választanunk attól függően, hogy mit mérlegeltünk, vagy talán azt, amit mindig is akarunk mérni, de ez valóságos cél?

De mi van akkor, ha van valami konkrétabb, mint egy bizonyos ruhadarab, amelyet bele akarsz illeszteni? A probléma az, hogy valójában nincs olyan beállított súly, amely megegyezik egy ruhadarab méretével, és a nők esetében a ruházati méretek különböznek a vállalattól a cégig.

Tehát mi a válasz ezekre a kérdésekre? Első lépésként megtudhatja, hogyan állíthatja be az elérhetõ súlycsökkenési célokat, amelyeket ténylegesen mérhet.

Main navigation

A súlycsökkentő célok meghatározásának kulcsa az, hogy kövesse a célbeállítás szabványait, ami azt jelenti, hogy a legkevésbé sem SMART.

Az intelligens cél: konkrét, mérhető, elérhető, reális és kézzelfogható. Menj vissza egészen az alapokhoz, és kezdd el megismerni, hogy valóban szükség van-e a fogyásra. Mérsékelje a súlyát? Ha beszélsz a legtöbb emberrel, akkor valószínűleg úgy fogja találni, hogy mindenki úgy érzi, hogy fogyásban kell lenniük, még Kudos karcsúsító készlet is, akiknek egészséges testsúlyuk van.

hatékony fogyás italok otthon legjobb sprint táv a zsírvesztéshez

Gyakran a súlycsökkenési céljaink azon alapulnak, hogy mi úgy gondoljuk, inkább úgy kellene kinéznünk, mintsem mi a testünk számára ésszerű. Vannak széles paraméterek, amelyek segítségével kimutatható, hogy fogyni kell, de általában a fogyás jelöltje a következő jellemzőkkel bírhat: A BMI értéke több mint 25 A derék-csípő aránya magasabb, mint 0,8, nők esetében pedig 1,0-nél nagyobb A hasi köröm mérése több mint 35 centiméter nőkben és 40 inches férfiaknál Természetesen ezek nem az egyetlen nyomok, amelyek azt mondják, hogy fogyni kell.

Hány kalóriát fut ki? - Futás -

Vannak olyan bosszantó jelzések, mint a szűk ruhák, egyszerűen leegyszerűsítették a lélegzetvételét, vagy először léptek előre egy léptékbe. Azonban, mielőtt a célokat a véleménye szerint mérlegelné, beszéljen orvosával. Általában hozzá lehet férni a magassági súlyokhoz vagy más olyan erőforrásokhozamelyek segítenek kiszámolni az egészséges testtömeg tartományt a testtípusod számára.

Keressen naponta 750 dollárt. Hogyan lehet pénzt keresni INGYEN a YouTube videók megtekintéséve...

A célok beállítása Ha meghatároztuk, hogy fogyásban kell lenni, a következő lépés az, hogy megfelelő súlycsökkentési célt határozzon meg magának.

Számos tényező befolyásolja a súlyt, ezért a legjobb, ha az eredményeket egy sószemcse segítségével megteheti.

A fogyasztók magas szintű biztonságának biztosítása és választásuk megkönnyítése érdekében a forgalomba hozott termékeknek, beleértve az importált termékeket, biztonságosnak kell lenniük, és azokat megfelelő címkével kell ellátni. A változatos és kiegyensúlyozott étrend a jó egészség előfeltétele, és az egyes termékek az étrend egészéhez képest viszonylagos jelentőséggel bírnak. Így ezek a különbségek közvetlen hatással vannak a belső piac működésére.

Például a BMI-t befolyásolja, hogy mennyi izom van Valójában sok szakértő azt sugallja, hogy a BMI nagyon félrevezető lehet, és jobb lehet használni a derék-csípő arányt a célok meghatározásához. Ennek másik módja, hogy kevésbé összpontosítson a célsúlyra, és nap mint nap arra, hogy egészséges választásokat készítsen a kalóriák csökkentése érdekében.

  • Fogyjon 10 kg-ot egy hónap alatt: mit tegyen
  • EUR-Lex - R - EN - EUR-Lex

Ennek egyik módja a legkisebb fenntartható súly. Ebben az esetben kalóriahiányt étrenddel és testmozgással hozhat létre, és hagyja, hogy a tested reagáljon erre az idő múlásával.

nbc hírek új fogyás fogyás indore

Végül kapsz egy olyan súlyt, amelyet fenntarthatsz, és jól érzed magad. Készíts egy tervet Azonban meghatározza a súlycsökkenési célokat, fel kell jegyeznie ezt a célt, majd tervet kell elérnie.

Egészség A túlsúly ellen küzdeni kell! Nyilvánvaló, hogy alig lehet ellent állni a töltött káposzta, a bejgli és a szaloncukor csábításának, ám némi mértékletességgel kivédhető az ünnepek alatt fenyegető súlygyarapodás. Ha a napi táplálék kalóriaértékét sikerülne zal csökkenteni, nem kellene rettegni a mérlegtől. A kövérség valamennyi betegségcsoportban nagy veszélyt jelent.

Tekintse objektív módon a célját: konkrét, mérhető, elérhető, reális és kézzelfogható? Íme egy példa, hogy lássuk, hogyan működik: Mary 5'7 "magas és súlya A fenti számológépek szerint a BMI értéke 25,1, amely a" túlsúlyos "kategória alá esik, és ha csak 10 fontot veszít, a BMI 23,5-nél egészségesebb lesz. Mary célja : 10 fontot veszíteni 12 hét alatt.

10 legfontosabb ok amiért nem tud fogyni fogyás mennyi ideig tart

Ehhez kalóriát kell naponta vágnia vagy gyakorolni. Az étrend és a testmozgás kombinációja a legjobb módja a fogyásnak, mivel a diéta mentén elveszítheti az izomtömeget.

fogyás mellkas miért nem tudom elveszíteni a haszsírt

Az izomtömeg metabolikusabb, mint a zsír, ezért szeretné megtartani az összes izomot, és még többet tenne hozzá az edzéshez. Mária tervei elérni céljait: Cserélje el a reggeli Egg McMuffin kalória egy tál zabpehely kb.

Figyelem! Felnőtt tartalom!

Cserélje ki egy kokszot kalória pezsgő vízzel 0 kalória. Sétálj legalább 30 percet 3,0 mph-nál a heti 3 napban kb.

Vannak olyan zavaró dolgok az életében, amelyek megakadályozzák, hogy elkötelezze magát az egészséges életmód, a súlycsökkentés mellett? Ha komoly életeseményekkel kell nap mint nap megküzdenie, mint például a munkahelyi feszültségek, betegségek, házassági problémák, vagy pénzügyi gondok, érdemes lenne ezeket valamelyest rendezni, megnyugodni, és utána nekikezdeni egy nagy önfegyelmet igénylő programnak. Az önsajnálat nem visz előre, fel kell állni a padlóról!

Erő-edzés a heti 2 nap 30 percig kb. E példa alapján ésszerű súlycsökkenési cél hetente, hogy ezek meglehetősen szerény változások. Mária nem változtatja meg egész étrendjét, egyszerűen csak néhány dolgot választ, amire változtatni tud, hogy elinduljon.

Ami érdekes, hogy folytatja egészséges viselkedésével, még többet fog ésszerű súlycsökkenési cél hetente, nem csak azért, mert fogyni akar, hanem azért, mert meg fog kezdeni jobban érzi magát, erősebb, magabiztosabb.

Fresh articles

Próbálja lebontani a célját ilyen lépésekkel, és kövesse nyomon az előrehaladást. Ne felejtse el beállítani a célját, amikor csak szükséges. Ha úgy találja, hogy nem fogy le magyal karcsúsító gyorsan, mint gondolná és ez nagyon normálisakkor változtassa meg a célsúlyát vagy az elérni kívánt időtartamot.

  1. Egészségügyi feltételek a fogyás érdekében
  2. Példa: There are No Forests on Earth???
  3. Dmp fogyni
  4. Ezenkivul ajanlja egy szemelynekcsökkentse a so, a vörös hus, valamint a cukros etelek es italok bevitelet.

Ne feledje, céljának elérhetőnek kell lennie, ezért hajlandó új célokat meghatározni, ha a régiek nem az Ön számára működnek. ACE Fit Fitness információk.

Related Content

Nyitott próba egy elfogadási alapú viselkedési beavatkozásnak a testsúlycsökkenésért. Kognitív és viselkedési gyakorlat. Related Content.

feltárt zsírveszteség el fog tűnni fogyás természetes fellendítésének módjai