Többet eszik zsírvesztés, 7 napos fogyás kiegészítő

Zsírvesztés enni többet. Építs izmot és szabadulj meg a zsírtól – egyszerre!

Post comments: 2 hozzászólás Emlékszem, régen mennyire elszomorodtam és ideges lettem, ha túlléptem a kitűzött kalóriakeretemet. Ilyenkor aztán volt a letargia és önostorozás.

zsírvesztés enni többet

Azt hittem, ha egy nap kalóriadeficitben vagyok, akkor folyamatosan olvadnak le rólam a zsírpárnák, ha viszont túllépem a kvótát, egyre csak zsírosabb leszek. Oké, talán az eszem tudta, hogy ez nem így van, de belül biztosan így éreztem magam.

Súlyvesztés Zsírvesztés enni többet

Ha többet ettem, mint amennyit valami béna kalkulátor szerint ehettem volna, legszívesebben megkorbácsoltam volna magam, mint egy aszkéta szerzetes. Ez a mókás és torz gondolkodás abból származott, hogy fogalmam súlycsökkentő súlycsökkentő erőforrások volt róla, valójában hogy működik a testem. A fogyással kapcsolatban sok berozsdásodott szabály él a fejünkben.

Az egyik ilyen, hogy egy diéta arról szól, hogy ugyanannyit eszünk minden nap. Van egy fix kalóriakeretünk, amit nem léphetünk túl. Ha túllépjük, kudarcot vallottunk. Ha kudarcot vallottunk, jöhet a jó öreg túlevés és szenvedés. Lehet, hogy ez a merev megközelítés többet árt, mint használ? Lehet, hogy ez az egyik fő oka annak, hogy elrontjuk a diétáinkatés a legtöbb diéta hizlal?

Ma szeretném megmutatni nektek, miért érdemes egy kicsit lazábbnak és rugalmasabbak lennetek. Induljon a móka! Egyáltalán mi az a fogyás? Ahhoz, hogy megértsük, miért nem kell minden ugyanannyit ennünk a fogyáshoz, először is tudnunk kell, egyáltalán mi az a fogyás. Na jóó… hasi zsír ellen ez, egy zsírvesztés étrend heti többet bölcsődéseknek?

Tudom, dedós kérdésnek tűnik, de higgyétek el, a választ mégis sokan túlbonyolítják. Én nem fogom túlspilázni, ígérem. Ha megnézzük egy kétszeresen ionizált oxigénatomokból álló gáztömeg spektrumanalízisét, akkor — viccelek, ne parázzatok. A köznapi értelemben vett fogyás egyszerűen azt jelenti, hogy a testzsírunkból veszítünk, anélkül, hogy azt teljes egészében visszahíznánk.

Bizony ám!

  • Többet eszik zsírvesztés, 7 napos fogyás kiegészítő
  • Lehet kávé lassú fogyás
  • Hogyan lehet fogyni a has oldalán
  • Noha sok helyen olvashatsz csodatévő villámdiétákról, melyek egy-két hét alatt öt-tíz kilót képesek levarázsolni rólad, ezeknek mégsem érdemes bedőlni.
  • Zsírégetés, leegyszerűsítve Nem kell ugyanannyit enned minden nap.
  • Többet eszik fogyni Biztos a fogyás, ha ezekre odafigyelsz étkezéskor - madrapur.

A fogyás, legalábbis a mindennapi értelmében, nem egyenlő a zsírégetéssel. Kell hozzá az is, hogy amit elégettél, azt ne hízd vissza azonnal. Sőt, mint majd látni fogjátok, elsősorban ez kell hozzá. A fogyás valójában azt jelenti, hogy adott időn belül kevesebb zsírt raktározol el, mint amennyit elégettél.

Nem kell ugyanannyit enned minden nap. Tényleg nem

Ideje a ködöt egy kicsit eloszlatnunk. Jöhet hát az egymillió forintos kérdés! Mi kell a fenti két feltétel teljesüléséhez? Mi kell ahhoz, hogy a testzsírunkból is veszítsünk, és az így elégetett testzsírt ne hízzuk teljes egészében vissza?

Biztos a fogyás, ha ezekre odafigyelsz étkezéskor - madrapur.hu elveszítem a súlyt

Tudom, hogy nehéz elhinni, hogy ilyen egyszerű. Pedig ilyen egyszerű. A fogyás bámulatosan egyszerű titka Oké, oké, hosszú távú és átlagos kalóriadeficit… De mi is az a kalóriadeficit? Hogy jön létre? Miért kell, hogy hosszú távú legyen? Hogyan kapcsolódik ez ahhoz, hogy mennyit ehetünk egy nap? Öveket becsatolni, indul a tanulórakéta! Ez neked az egyszerű? Mert ha igen, akkor én az angol királynő vagyok. Na jó… A kalóriadeficit azt jelenti, hogy X órán belül kevesebbet eszel, mint amennyire a testednek szüksége van.

Ezt már szeretem. Mennyi az az X óra? Na, épp ez a lényeg! Nincs semmiféle szabály, hogy a kalóriadeficitet mekkora időtartamra kell nézni.

zsírvesztés enni többet

Semmi akadálya nem lenne annak, hogy valaki például hat órás intervallumokban gondolkozzon. Jó nagy hülyeség lenne, de attól zsírvesztés enni többet működne. Mi kell ahhoz, hogy kalóriadeficit jöjjön létre?

Ahogyan fogy a táplálék az emésztőrendszeredből, elkezdesz egyre nagyobb arányban a testzsírodra támaszkodni energiaforrásként. Ilyenkor ún.

zsírvesztés enni többet

Ezzel tulajdonképpen máris kalóriadeficitben vagy. A saját testszövet ideális esetben hacsak nem vagy eleve nagyon sovány, fehérjedúsan táplálkozol és rendszeresen edzel elsősorban zsírszövet lesz. Nem kell félteni az izmokat. Csiribí, csiribá! Elkezdődik a zsírégetés.

Tényleg nem Zsírvesztés enni többet, Súlyvesztés és zsírvesztés 5 alattomos dolog, ami edzés és diéta mellett sem enged fogyni Mindenki szeretne izmos kocka hasat, csinos kerek feneket, narancsbőrmentes combokat. A probléma csak az, hogy mindezt gyorsan, mindenfajta megterhelés nélkül. Ha ez így működne A zsírégetés nehéz.

Nem kell t5 zsírégető előtt és után semmi, csak annyi, hogy ne egyél zsírvesztés enni többet. Ezt elmondom újra, mert nagyon fontos, hogy átérezd: A zsírégetéshez nem kell más, csak annyi, hogy ne egyél folyamatosan. Erről a legelső cikkben is beszéltünk az időszakos böjtölés kapcsán. A zsírégetés a világ egyik legtermészetesebb és legegyszerűbb dolga. Mit tudtunk meg tehát eddig? Először is azt, hogy ha nem eszel folyamatosan, kalóriadeficit jön létre, ami a kis képletünk első felét zsírégetés kipipálja.

Gondolkozzunk tovább, még csak most kezdünk bemelegedni! Hosszú távú és átlagos Látod már, hogy akár egészen rövid időre is kalóriadeficitbe kerülhetsz, ugye? Azzal viszont nem sokra megyünk, ha fél napra kalóriadeficitbe kerülünk, elégetünk mondjuk 30 gramm testzsírt, zsírvesztés enni többet másnapra már vissza is hízunk.

Szükségünk van még arra, hogy a zsírégetés jelentős mértékű legyen, és ne hízzuk vissza, amit elégettünk. Ebben segít zsírvesztés enni többet, ha a kalóriadeficitet egy hosszabb időtartam átlagában nézzük. Túl rövid időkeretekben gondolkoznunk egyébként is nehézkes és célszerűtlen lenne, hiszen az energiaigényünket is egy teljes napra vetítve szoktuk meghatározni TDEE. Ebből azonban még nem következik az, hogy a kalóriadeficitet is napokra kell levetítenünk, nem igaz?

Ti a dietcrafting olvasói vagytok, úgyhogy nyitottak vagytok nem átlagos gondolkodásra is! Senki és semmi nem írja elő, hogy minden nap kalóriadeficitben kell lennetek.

7 mítosz a fogyásról, amelynek eddig bedőltél | Well&fit Zsírvesztés enni többet

Azt meg aztán főleg nem, hogy minden nap ugyanakkorában. Létezik egy ennél sokkal emberibb és rugalmasabb megközelítés is. Ám mielőtt beszélünk róla, tegyünk helyre egy kis gubancot a fejünkben.

A tested nem úgy dolgozik, mint egy könyvelő Ha már nagyon szeretnél fogyni, akkor hajlamos lehetsz bebeszélni magadnak, hogy minden nap ugyanannyit kell enned, különben valamit elrontottál.

Tudom, milyen érzés… olyan rosszul hangzik, hogy egyik nap ég a zsír, mert ügyes voltál, a másik nap viszont nem, mert nem tudtad tartani a kalóriadeficitet, ugye? Óriási felszabadulás volt, amikor megtudtam, megértettem, elhittem, hogy a valóságban ez nem így működik. Teljesen felesleges ezzel idegesítenem magam.

  • Építs izmot és szabadulj meg a zsírtól – egyszerre!
  • Hogyan lehet fogyni a nyolcvanas éveiben
  • Hogyan lehet testzsírt égetni otthon
  • Mit tudok enni a zsírégetés érdekében?
  • Építs izmot és szabadulj meg a zsírtól — egyszerre!
  • Элвин никогда не вырастет; вся Вселенная для него - лишь место для игр, головоломка, которую следует разгадать для собственного развлечения.

A testünk nem olyan, mint egy könyvelő. Nem azt csinálja, hogy a nap végén felteszi a szemüvegét, kivon és összead, oszt és szoroz, majd eldönti, hogy hízunk-e vagy fogyunk. Valójában az történik, hogy a zsírégetés és zsírraktározás folyamatosan és fokozatosan váltja egymást.

Súlyvesztés

Emlékeztek matekból a szinusz függvényre? Na, egészen hasonlóan működik a dolog. Nincsenek éles határok a kétféle üzemmód között, és főleg nem 24 óránként zajlik ez a hullámzás. Étkezést követően a zsírraktározás dominál, az étkezéstől időben távolodva pedig egyre inkább a zsírégetés. De ezt nem úgy kell elképzelni, hogy benyomsz egy kapcsolót, és váltasz a két üzemmód között. Ebben pedig semmi szokatlan nincs. Egy korábbi cikkben már lerántottuk a leplet erről.

De kérdezz meg egy orvost vagy biokémikust, és meg fog nyugtatni, hogy csak ilyen létezik. Üdv Csodaországban, Alíz!

zsírvesztés enni többet

Te mennyit akarsz nem visszahízni? Egy diétának nem a zsírégetés része a nehéz. Nagyon fontos, hogy ezt elhiggyétek. A zsírégetés akkor is zajlik, ha napról napra méred magad, de a fürdőszobamérleged egy dekával se mutat kevesebbet.

Palatinus Tünde krumplipüré receptje hogyan lehet elveszíteni a kövér karokat

A nehéz az, hogy kontrollálnod kell, mennyit hízol vissza. Na, éppen erre való a hosszú távú kalóriadeficit. A hosszú távú kalóriadeficit egy olyan bűvös szám, amivel meghatározod magadnak, hogy mennyit akarsz nem visszahízni. Tudom, kicsit meredeken hangzik elsőre, de ha elfogadod, akkor óriási pszichés nyomástól szabadulhatsz meg. Ezzel pedig el is érkeztünk a lényeghez: Ha te eldöntöd például, hogy 1 kg zsírtól megszabadulnál, akkor ki a manó írja elő neked, hogy ehhez napi X kalóriás deficitre van szükséged?

Hogyan kell enni a zsírvesztés érdekében - Mit ne enni a zsírégetés érdekében

Miért kötöd hátra a kezed? Miért nem indulsz ki abból, hogy te most szeretnél 1 kg zsírt nem visszahízni, és ezt szépen, a saját ritmusodban fogod produkálni? A felesleges korlátok, napi kvóták, limitek helyett koncentrálj a lényegre! Ha pedig a lényegre koncentrálsz, nagyobb mozgástered marad ahhoz, hogy a diétádat fenntarthatóvá és élvezetessé tedd.

Lássuk hát, mi a lényeg, ha meg szeretnél szabadulni, mondjuk 1 kg testzsírtól.

zsírvesztés enni többet

Mekkora kalóriadeficit kell 1 kg zsír elégetéséhez? Kezdjük azzal, amit nem nagyon tudunk kozmetikázni. Ez átszámolva kb. Na, de ez csak nem lehet ilyen fekete-fehér… Persze, ez a zsírvesztés enni többet nyilván nem tökéletes, de jó kiindulási alapot ad.

Nem véletlenül írtam azt sem, hogy minimum kcal. A valóságban ugyanis elképzelhető, hogy ennél kicsivel nagyobb deficitre lesz szükséged. A tested az energiaigénye egy részét izomlebontással fedezheti, így a tényleges zsírvesztés kevesebb lesz annál, mint ami a fenti képletből következne.