Rollerezés, mint edzés | Vital Force, Fogyás rollerrel

Fogyás rollerrel

Tartalom

    Még több termék Alappóz és alapgyakorlat Maradj a talajon, helyezkedj térdelőtámaszba, tedd magad elé a kereket, majd a karoddal fogd meg a két végét. Enyhén domboríts, majd lassan gördülj előre úgy, hogy a törzsedet minél közelebb engeded a talaj felé, de mielőtt földet érnél, lassan, óvatosan indulj is vissza a kiinduló pozícióba.

    fogyás legjobb módja a működéshez

    Súlykonvertáló fogyás erőforrás végy egy nagy levegőt, majd visszaguruláskor fújd fogyás rollerrel lassan. A gyakorlathoz videót is mutatunk.

    hogyan lehet fogyni és karcsúvá válni

    Fekvőtámasz hasrollerrel Mintha csak a sima talajon tennéd, végezz fél percen keresztül fekvőtámaszokat a roller fogantyúit markolva. Az erőkifejtés mellett a gyakorlat nagy koncentrációt és stabilitást igényel, hogy fekvőtámasz közben is meg tudd tartani magad, ne dőlj el.

    hogyan lehet elveszíteni a zsírt a hüvelyén

    Plank hasrollerrel A rollerrel plankpozíciót is felvehetsz, ennél a kitartott póznál fogd meg mindkét kezeddel a kerék fogóját, a lábaddal spiccelj, a csípőd legyen egy vonalban a gerinceddel, ne essen be, és tartsd meg magad egy percen keresztül. A gyakorlatot nehezítheted, ha az egyik lábadat a levegőbe emeled, és a másik lábaddal, valamint a kezeiddel fogyás rollerrel magad. Még több gyakorlatot az alábbi videóban találsz.

    zsírégetés legjobb módszer

    Több kalóriát égetsz el ezzel, mint a futással - Otthoni gyakorlatok A magas intenzitású szakaszos edzés - vagyis az az edzésforma, amely során intenzív és pihenőszakaszok váltják egymást - a legideálisabb zsírégető mozgás.